نمایش 1–9 از 52 نتیجه

نمایش 9 24 36
خودرو رنو به علت قیمت پایین و کیفیت لوازم یدکی در ایران بسیار محبوب می باشد خودروهایی مانند رنو، مگان، ساندرو، تالیسمان، کپچر، کلیئوس از این دسته می باشند.

از این رو البرز یدک ارائه کننده لوازم یدکی رنو در ایران می باشد .

همچنین لیستی از برخی لوازم یدکی رنو را در زیر مشاهده می‌کنید:

  1. ترمز و سیستم ترمز: دیسک ترمز ال نود، سیلندر ترمز ال نود، کالیپر ترمز ال نود، لوله‌ها و لوازم ترمز
  2. سیستم جلوبندی: سپر جلو ال نود، کفشک و طبق ترمز ال نود، آرنج بالا و پایین، لنت‌های ترمز ال نود
  3. سیستم تعلیق: تسمه‌های تای راک و استابیلایزر، آپشن ها و سیستم فنر، آرش جلو
  4. سیستم الکتریکی: باطری ال نود، لامپ‌های جلو و عقب ال نود، رادیاتور شیشه جلو ال نود، پنل‌ها و سوئیچ‌ها
  5. سیستم خنک کننده: پمپ آب ال نود، رادیاتور ال نود ، ترموستات ال نود، دیگر لوازم جانبی خنک کننده
  6. سیستم روغنکاری: فیلتر روغن ال نود، روغن موتور ال نود، جک روغن و گیربکس ال نود
  7. سیستم انتقال قدرت: کلاچ، دیسک و صفحه کلاچ ال نود، گیربکس ال نود، سیستم چرخش و دینام ال نود
  8. سیستم تهویه: فیلتر هوا ال نود، کمپرسور تهویه، خنک‌کننده و دیگر لوازم مربوط به سیستم تهویه ال نود

این تنها چند نمونه از لوازم یدکی رایج برای خودروهای رنو است و هر خودروی خاص ممکن است لوازم یدکی خاص خود را داشته باشد. در صورت نیاز به لوازم یدکی خاص، مناسب‌تر است با البرز یدک تماس حاصل نمایید.

معمولا در بین خودروها لوازم یدکی هایی مانند  لوازم برقی، لنت ها، دیسک و صفحه کلاچ، شمع ها، تسمه تایم و روغن خودروها بیشتر نیاز به تعویض دارند و افراد باید با گذر زمان و استفاده ماهانه از این لوازم، این قطعات را تعویض یا تعمیر کنند.

از انواع قطعات یدکی رنو که همواره صاحبان این خودروها باید به آن ها توجه داشته باشند و در زمان مشخص آن را تعویض و یا تعمیر کنند، می توان به کیت تسمه تایم، فیلتر روغن، تسمه دینام، دیسک وصفحه و بلبرینگ و سایر لوازم یدکی مربوط به موتور خودرو اشاره کرد.

پر مصرف ترین قطعات یدکی رنو کدامند؟

از مهم ترین و پر مصرف ترین لوازم یدکی رنو می توان به فیلتر روغن ال نود، فیلتر بنزین ال نود، لنت ترمز جلو و عقب، تسمه تایم ال نود و … اشاره کرد.

امروزه افزایش قطعات و لوازم یدکی رنو در بسته بندی های متفرقه و فیک با قیمت های بسیار پایین موجب شده است که مشتریان از بابت خرید لوازم یدکی رنو و استفاده از لوازم یدکی اصلی نگرانی هایی داشته باشند و فکر کنند که نمی توانند لوازم یدکی اصلی و با کیفیت را از لوازم یدکی بی کیفیت و نامرغوب تشخیص دهند.

همان طور که احتمالا می دانید استفاده از لوازم یدکی رنو با کیفیت و مرغوب باعث افزایش عمر خودروی شما و کارکرد بهتر خودرو می شود.

اگر لوازم یدکی خودروی شما غیر اصل یا نامرغوب باشد، باعث ایجاد هزینه ها و افزایش هزینه هایی مانند افزایش مصرف سوخت خودرو، خراب شدن خودرو در مدت های کوتاه و در نتیجه کارآمدی بسیار پایین خودرو می شود.

از آنجایی که تشخیص لوازم یدکی اصل رنو کار سختی می باشد البرز یدک نسبت به تامین قطعات رنو اورجینال این نگرانی را از مشتریان خود برطرف نموده است

خودرو ال نود امروزه یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین خودروها در میان مردم کشور عزیزمان ایران می باشد.

در خرید لوازم یدکی ال ۹۰ باید دقت داشته باشید که لوازم یدکی با برندهای معتبر و با کیفیت را خریداری کنید تا بعد از خرید لوازم یدکی ال نود، به مشکل بر نخورید.

از بهترین برند های تهیه لوازم یدکی رنو میتوان به البرز یدک و رمکس اشاره کرد

لوازک یدکی خودروی ال نود به ۴ بخش اصلی تقسیم می شود:

  • لوازم یدکی بدنه ال نود
  • لوازم یدکی برقی ال ۹۰
  • لوازم یدکی مربوط به ترمز و فرمان ال نود
  • لوازم یدکی موتوری خودروی ال نود

در خرید لوازم یدکی ال نود باید در رابطه با لوازم یدکی و نحوه عملکرد خودروی ال نود بدانید تا بتوانید لوازمی را خریداری کنید که بهترین عملکرد را برای خودروی شما داشته باشند و دارای کیفیت بالایی نیز باشند.

برای خرید لوازم یدکی ال ۹۰ با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب می توانید به رمکس که به صورت اختصاصی و تخصصی در این حوزه فعالیت دارد، مراجعه کنید و انواع قطعات و لوازم یدکی خودرهای تالیسمان، ال ۹۰، کپچر، رنو ساندرو و سایر خودروهای تولید رنو را مشاهده کنید.

همان طور که گفته شد خریداری لوازم یدکی با کیفیت و مرغوب می تواند طول عمر خودروی شما را بالا ببرد و شما با خریداری لوازم یدکی با کیفیت دیگر نیازی ندارید که خودروی خود را هر چند وقت یکبار برای تعمیر به تعمیرگاه ببرید.

لوازم یدکی که معمولا بیشتر مصرف کنندگان خودروهای رنو به دنبال آن هستند و همواره این لوازم دچار خرابی می شوند، دیسک ترمز، لنت جلو و عقب، صفحه کلاچ، تسمه تایم، فیلتر روغن و … می باشد که همواره تعویض و یا تعمیر این لوازم یدکی در تعمیرگاه ها بسیار وجود داشته است.

ما در این مقاله البرز یدک را به شما معرفی کردیم که شما مردم عزیز ایران برای خریداری لوازم یدکی رنو، خرید لوازم یدکی ال نود  و خرید لوازم یدکی رنو با کیفیت بسیار بالا می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید و دیگر نگرانی از بابت کیفیت یا قیمت لوازم یدکی نخواهید داشت.